Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

22/05/08

2008.05.22. 07:13 | McBlade | Szólj hozzá!

Érdekes volt a tegnapi nap. Viszonylag gyorsan eltelt, ahhoz képest, hogy 8 órát tespedtem bent a melóhelyen :S Természetesen tegnapelőtt eltervezett dolgokból semmi nem lett. Elterveztem, hogy a boltban vett kenyér és 30 deka párizsi ki fog tartani ha behozom és akkor fúú mekkorát spórolok, aztán elterveztem, hogy behozom az angol nyelvkönyveim és nyomom a szelf sztádiingot. Aha. Az egész ott maradt előkészítve az ágyam mellett. Legközelebb rárakom a cigire, akkor tuti nem felejtem el. :) Mindegy.

    Délután lefeküdtem aludni, de egy kissé elmebajosat álmodtam (nem részletezném, de kellően beteg) így a pihenés inkább további fáradtságot generált. Az esti - viszonylag korán összehozott - alvás szintén a sikeresen elb.szott idő kategóriát kapja, ugyanis hajnali 2-kor valakinek a kocsija roppant mód magányos volt és kb 2 órán keresztül üvöltött. Mármint a riasztója. Természetesen nem folyamatosan, hogy a monotonitás elaltasson... ÁÁÁÁÁ... 2 perces ciklusokban 3 perces sípolás. Szóval kicsit kurvanyád... :S

    Úgyhogy itt ülök, frissen, üdén és kívánatosan (ahogy Horváthné született osztályfőnököm mondta mindig) és tervezem, hogy kimegyek egy cigire.

    Úgyhogy folyt köv. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr41481659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása