Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

Írország. 2008 - 09 - 27

2008.09.27. 13:37 | McBlade | Szólj hozzá!

Nos. Az első napok sokkhatása után sikerült pár perc - lassan 1 órája itt ülök :D - nethez jutnom.

 

Az út brutális volt, tele vagyok élményekkel, kár lett volna kihagyni és holmi repülőzéssel elszúrni ezt a 2500 km-t. :) Most nem kezdek el nagyon sztorizgatni, csak gondoltam bejegyzek, hogy itt vagyok, megvagyok. :) Jó itt.

 

Ja. Épp ideiglenes "otthonunk" előtt ücsörgök az udvaron. Az idő gyönyörű, bár most 2 felhő eltakarja a napot, de azért jó. Olyan hüvösebb - magyar nyári napra hasonlít. Nincs 30 fok (ma, tegnapelőtt tuti volt annyi), de kellemes az idő :)

 

Ja. Ha valakit érdekel, pár fotót tettem fel a wiw-re. :) szóval lehet értekezni. :)

 

Hirtelen ennyi. Ja, még valami. NEMNORMÁLISAK!!! :D Néha olyan hm... érdekes dolgot művelnek, amit szerintem ők sem tudnának megmagyarázni, hogy miért úgy csinálják. Egyébként egy inci-fincidenst leszámítva, kedvesek, segítőkészek az írek. A nők nem szépek, és a pasik sem nagy eresztések. Eddig max 1-2 nőt láttam, aki jól nézett ki. Ő is velem jött ide.. Vagyis én jöttem vele. Na, mindegy. Szóval a csaj magyar. :D

Na, én off. Majd igyekszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr16684378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása