Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

17/06/08 - Kedd

2008.06.17. 07:30 | McBlade | Szólj hozzá!

    Véget ért a hétvége. Oké. Tudom, már tegnap, de a tegnapi nap erősen káosz és anarchia szerűen telt. A munkahelyi gépem átment hülyébe, úgyhogy napközben azzal tökörésztem, hogy meggyőzzem az igazamról. Most úgy fest még én vagyok a jobb. Ha más nem véletlen lelököm innen az asztalról - ha nagyon felmérgel :)

       A délutánom viszont várakozással telt. Még délelőtt felhívott egy srác, hogy elvinné a kocsit. Előzetesen délután 7-re (vagy az már este?) ígérte, hogy jön, de ebből este 10 lett. Mindegy. Még mielőtt megérkezett volna, kiszórtam az összes kacatot (úszógumi - Biankáé volt asszem), mindenféle flakonok (aki látta, mennyi üresüveget cipeltem állandóan a kocsiban, az tudja, miről beszélek :)) meg ilyen egyéb érdekességek. Szóval jött és elvitte. Ez persze nem ment ilyen egyszerűen. :) Mivel a vezérműtengelyen kívül az aksi is halott volt  ezért, hogy legyen elakadásjelző Kalocsáig, egy érdekes megoldást választottak (2-en jöttek). Mivel a kocsit vontatták odáig, vettek a tacskóban egy 20 méteres hosszabbító kábelt és rákötötték a vontató autó aksiját a cabrióra. Nem vártam meg míg végeznek. Nemannyira fájdalmas búcsút intettem az ezüst szerelmemnek és otthagytam őket. Remélem nem égett le egyik kocsi sem útközben.

    Más.

       A hétvégén jópár km-t motoroztam Dinám (az élő párom :))) ) motorján. :) Na. Az is TIPIKUS kawa. Amíg nem vágja az ember pofán - vagy nem cserél benne aksit - addig csak szopásszag van vele. :) Bár az eladó srác szerint új aksi van benne, szerintem ez messze nem közelíti meg a valóságot. Úgyhogy azt majd venni kell... :S Egyébként egy abszolult jó kis gép, bár utassal erősen felüt nagyobb kátyúknál, de még így is szépen húz - oké, nem egy sportgép, de egy embernek elég is. :) A teljes hétvégi sztorit most nincs kedvem leírni, de tanulságos volt. Rájöttem pl., hogy hiába mondják, hogy a Honda az az űber allesz. Az összes japán belpiacos Honda Steed tervező ujjait ledarálnám és megetetném velük... Eszméletlen és hihetetlen baromságokat csináltak az egyébként egész jó gépen. Vagy én vagyok elkapatva, vagy az már luxus, hogy a motorok ülését kulccsal lehet levenni? Honda Steed megoldás? Imbuszkulcs. HIHETETLEN!!! A másik, ami aztán fullra kivágta a biztosítékot nálam... Az aksi. kb 30 percig kerestem, hol lehet az a sz.r... Amikor meglett... Hát... Nem voltam boldogabb... legalább 100 alkatrész takarja ki, hogy egy esetleges aksicsere legalább 1 nap hekkelést vegyen el a júzer életéből... És még folytathatnám... Iszonyú baromságokat csináltak azon a gépen... Na, mindegy. Szóval a hétvégén volt motorszerelés, motortolás - nem is kevés - motorbikázás, motornézés, motorhead... ja. az nem :))) Szobafestés - szép lett :) - díszléc faragás, mókázás, dumcsizás, hullafáradtan ágybazuhanás. :)

       De jó volt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr64524857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása