Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

15/07/08 - hétvégi események

2008.07.15. 10:43 | McBlade | Szólj hozzá!

Hehe.

 

Hosszú napok óta nem írtam semmit, pedig lett volna egy-két dolog, csak egyszerűen nem tudtam rávenni magam, hogy írjak. Van ilyen. Sebaj.

 

A hétvége kifejezetten jól telt. Dinával 1 nap alatt kb 400 km-t tekertünk bele a motorjába (Lucába :) ), az idő jó volt, így szinte kínálta magát az út, hogy menjünk rajta. :)

Szombat reggel Budapest - Törökbálint - Szigetszentmiklós - Budapest úton mentünk. Megcsodáltuk Mó lakását (szőke angyal, lásd korábbi bejegyzés :) ), amit még pár hete közös erővel festettünk ki (az is jó móka volt), aztán egy kis pihi, majd délután 6-tól Budapest - Visegrád (itt kb 2 óra lazulás, ejtőzés, ábrándozás) majd Siófok, éjszakai fürdőzés a Balatonban :). A víz jó meleg volt és finom meleg szél (viharjelzéssel természetesen), ahogy az kell, utánna pedig hajnali 2-kor indulás vissza Pestre. Szép kis túra, de rettentően élveztük. A délutáni programot Zozival közösen abszolváltuk, bár ő egy "barát" invitálására nem velünk jött vissza, hanem csak másnap. Az ő dolga. Vasárnap már leginkább csak a puszta létezésre tudtam koncentrálni a fáradtságtól, úgyhogy egy kicsit még szoknom kell ezt a sok menést egy napra leosztva. :) Ja, fotók is készültek, ha lesz elég lelki erőm, majd egyszer jól belinkelek ide egy párat. :)

Na, ennyit a hétvégéről. :)

 

Ma reggel, mikor jövök a buszon mögöttem 2 idősebb nő beszélgetett. Körülbelül 2 perc alatt kitűnt, hogy épp lesz.rják, hogy a másik miről is beszél, mert az, hogy mind a 2-en egyszerre beszéltek, hogy ki szívott nagyobbat a tegnapi eső miatt, erőteljesen felvázolja, hogy épp nem érdekli, mit is mond a másik. :S Ezután már kezdtem a magamban éneklésre koncentrálni, mert az még annyira sem hatott meg, hogy a mai fiatalok mekkora bunkók, mert így a gyerekeik, meg úgy a gyerekeik. Annak ellenére, hogy nem voltam kíváncsi a dologra, megtudtam, hogy kb 1 hét eltéréssel mindkét öreg (voltak max 50 évesek) mommer összeveszett a "büdös, ingyenélő, pénzleső" fiával. Szép halál. Szóval ez is egy jó nap volt.

 

Most, annak ellenére, hogy kb 2,5 órát aludtam összesen egész jól elvagyok. Hogy miért is csak ennyi az annyi? Football manager 2008. :) Kb este 11 -től hajnali 3-ig toltam. Kicsit meglepett, hogy a MAGYAR másodliga is benne van az adatbázisában. :) Először Mezőtúrral akartam lenni, de valószínűleg az mtúri foci még nincs abban a helyzetben, hogy a másodligába delegáljon csapatot. Úgyhogy Pécs színeiben játszok. Eddigi egyenlegem. Kb 4-5 barátságos mérkőzés után 4-5 vereség. (széphalál). 3 Kupamérkőzésből 3(!!!) győzelem és 3 bajnoki mérkőzés után 2 vereség 1 döntetlen. Nem tudom, hogy mit csinálok rosszul, de elég érdekes, hogy 1-0-ra képes volt úgy kikapni a csapat, hogy 2-ős emberelőnyünk volt. (le is b.sztam őket rendesen. Még az újság is lehozta az egyik játékosom nyilatkozatát, hogy őszintén megmondtam mindenkinek azt amit gondolok) Az biztos. :)

 

Na. Hirtelen ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr41568937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása