Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

WÉK ÁÁÁÁP!!! :D

2008.05.15. 13:14 | McBlade | Szólj hozzá!

Zozival mostanában sokat agyalunk azon, hogy ha egyszer eljutunk oda, hogyan töltjük majd a rendelkezésre álló infinitiv szabadidőnket. Ilyenkor persze előkerülnek természetesen a régi bulik baromságai. Persze elsősorban az én állatságaim, hisz kin lehetne jobban röhögni, mint a részeg "öregemberen" :).

Régebbi bulikon - 3 deci vodka húzóra és társai - minden reggel ezzel a zenével ébresztettem reggel 9-kor az alvókat. Hihetetlen népszerű voltam és vagyok azóta is. :)

Azt hiszem, akkor értem karrierem csúcsára, már ami a mások általi elfogadásban kimerült.

Valahogy a hajnali 4-5 ig bulizó emberkék nem értékelték, hogy lent a nappaliban maxi-csuma-giga-brutál hangerőn üvölt a zene én pedig egyenként körbejárom a szobákat és beüvöltök: WAKE ÁÁÁÁP :)




Valahol talán van fotó is... Naminnyá.

Hát, nem találom. Lehet, hogy még mindig nem szedtem le a telefonomról? Mindegy. Majd melóhelyen, most már nem tökörészek vele.

:)

Szóval. Azt hiszem ennek köszönhető, hogy az ábrahámhegyi bulikon én csak azokkal érzem jól magam, akik már ismernek egy ideje... Bár a négykarikás köcsögről ez nem mondható el, na, mindegy... Kivételek vannak. :)

Na, készülődök, mert megy a buc és a szemét nem vár... Vagy az egy másik nóta? :D

WÉÉÉÉÉÉÉÉJKÁÁÁÁÁÁÁÁÁP! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr52470714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása