Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

13/05/08

2008.05.13. 16:44 | McBlade | Szólj hozzá!

Kedd.

:)

Alaphangulat:



Szóval.

A beharangozáshoz képest nem volt olyan változatos a hétvégém, mint gondoltam, bár egy - két érdekes esemény így is volt. :)

Dina sikeresen abszolválta a vizsgáját - mondjuk fel is b.sztam rajtam magam sikeresen, de ezt majd talán máskor - aztán elmentünk nyálat csorgatni mindenféle motorszalonba. Természetesen 100 ágú napocska, motorosok mindenfelé, hadd szakadjon a gyalogbéka-szíve :S. Sebaj. Körbenéztünk jópár motort. Ezzel elértem azt, hogy sikeresen kilőttem minden próbálkozást, hogy esetleg túramotort vegyek. Nekem nem passzol az a motor, amin nem "kézenállok"... Úgyhogy most már csak csúnya R tartalmú motorok jöhetnek szóba :))) Zxr-Rx-RR... :) (Gixxer kilőve, nincs rá engedélyem :D)

Dina körbeülte az összes motort, a Ducatik és a kínai gépek kilőve, nála meg az ER6n, meg a versys tarolt. :)

Az esti kocsmázás elúszott, nem lett belőle semmi, pedig jó lett volna a két focista-motoros csibével inni, viszont lett helyette vasárnapi női-foci meccs. :) Tök jó volt. A lányok futottak, küzdöttek, élvezték a meccset. Én is. És nem csak azért, mert láttam szép focista lányokat (pl. akiknek drukkoltam), hanem mert élveztem a meccset. :)

Jó volt. Ha lesz még, sztem tuti megyek megint. :)

Na. Hirtelen ennyi. A mai nap kezdését majd egy fél óra múlva, most dolog... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr77466664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása