Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

09/05/08

2008.05.09. 07:24 | McBlade | Szólj hozzá!

Sáláláláá... :)

Szépjóreggie :) Reggeli ébresztő azt hittem már legalább 5 perce megy, de mikor tovább szólt, rájöttem, hogy épp akkor kezdte. :) Durva, hogy mióta az új albiban lakunk szomszédomékkal és új ágyam van, sokkal kipihentebben ébredek. :) Bár, az is lehet, hogy csak a magánéletem kezd magára találni, így nyugodtabban alszok. Na, mindegy. Szépen indult a reggel, boltba átcsattog energiaitalt venni és rájöttem, hogy hibázott a mátrix. Történt ugyanis, hogy tegnap este, mikor ugyanebbe a boltba mentem cigit venni, az eladó csaj épp a felvágott szeletelőt pucolgatta unott fejjel. Ma reggel, ugyanaz  csaj - eddig mindig egy kis kerek, mosolygós csajszi volt reggelente - ugyanabban a szögben, ugyanazt a gépet pucolja ugyanabban a ruhában... Hm. Kérem a pirulát, amitől felébredek... Remélem odakint vannak motorok :D

Bár ez lehet, hogy csak az élet-fícsör. :)

Na, mindegy. Cigi elszív, energiaital felél, buszra fel, bérlet felvillant. Elindul a busz, mögöttem egy fickó megszólal... "jegyeket, bérleteket kérném..." hm. Kb fél éve nem láttam kallert a fehérvári buszokon, így egy kicsit érdeklődve figyeltem. - Aki nem tudná, Fehérváron úgy megy, hogy a sofőrnek felszálláskor fel kell mutatni a bérlet, vagy jegyet kell venni, csak egy ajtó van nyitva, nincs apelláta, a sofőr szeme mindent lát :)

Szóval, bérletem van, fényképes igazolvány nincs hozzá... Nem volt kedvem rákölteni kb 100 forintot... :) A bérlet a pénztárcámban, benne jópárezer forint. Mutatom az ellenőrnek a bérletet - ilyen kinyiítható részben, átlátszó műanyag alatt, de látható - ezért fogadja el a sofőr (pl.)... Erre a kaller, kikapja a kezemből az egész cuccot és elkezd benne turcsizni... én csak sasolok, nehogy lefosszon a szemét... erre beközli, hogy nincs aláírva, így ő most vagy megbüntet - 200 forintra - vagy elveszi a bérletem - 4500 forint - ... "oké, 200 forint. 20.000-esből tud visszaadni? :P" Hát, kisebb nincs? "de. és ilyen 10-20 forintosokból odaszórtam neki a 200 forintját..." Megköszöni, ad egy fecnit, hogy valami, pitbull kft - asszem - 200 forint kifizetve. Hm. Szép... Sétál előre - ahol még 2 másik IBM-es kollega ül... Látom, nekik se jó a bérletük. Hát igen. Kaszáltak ma a kallerok :)

Jó kedv továbbra is pörög... Lassan nyár van, holnap megyek pest, motort nézni, óóójee :)



Az énekest Zsoltnak hívják. :) Néha azért irigylem... :) Bááár... Ha minden jól megy, én idén jobb nőkkel fogok MOTOROZNI!!! Ugye, lányok? :P

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr99460882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása