Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

Újabb préda a láthatáron...

2008.05.08. 10:58 | McBlade | 2 komment

Kezdek összezavarodni. Mostanában annyira rá vagyok kattanva a motorokra, hogy már a tegnap kristályos kép ismét összezavarodott..

Tegnap este egy zx6r és egy vörös "dög" ;) képeivel hajtottam álomra a fejem, de ma megint problémák vannak...

3 esélyes van.

zx6r


Er6-n


Versys...


Gond van...
nagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr13459651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vollibre 2008.05.08. 11:50:04

sztem valaszd a kavaszakit, meraz lyo

McBlade 2008.05.08. 12:03:45

kösz. :) Most már előrébb vagyok... :P
süti beállítások módosítása