Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

És ha már motor ... :)

2008.06.13. 16:37 | McBlade | Szólj hozzá!

       A mai nap kifejezetten ígéretesnek tűnt, már az elmúlt napokat figyelembe véve is. Dinám most jutott el arra az elhatározásra, hogy megveszi a múlt héten megnézett Zephyrt. A mai nap én reggel 8-kor indultam Siófokra, hogy a félig kitöltött adásvételivel elhozzam neki a gépsárkányt. Megjegyzem, kb. 2 éve nem vezettem motort, úgyhogy egy kis félsz volt bennem, hogy nehogy valamit elbénázzak (teszem azt, elinduláskor leffulladok, vagy ilyesmi :) ). A srác csak negyed órát késett, majd a helyi hotelben (ahol az anyukája dolgozik), egy tárgyalóteremben szépen kitöltöttük a papírokat, ádadtam a nagy lóvét és nekiindultam a mai napnak. Semmi lefulladás, vagy hasonló nem történt. Oké. Az egyik kis faluban egy Matizos nyanya felháborodott, amikor begurultam elé a piros lámpánál, majd 70-el elszáguldozott mellettem (lakott területen belül!!! durva :) ) és közben dudált, meg szerintem anyukámról gondolt szépeket. A települést elhagyva megnéztem, mit szól a motor ahhoz, ha nem csak 5-6.000-et forgatok (6-osban az 120-at jelent), hanem egy kicsit odalépünk. Jelentem, szerintem 400-ashoz mérten egész kis fürge jószág. 140-el zúgtam el az akkor már 120-al "száguldó" mami mellett, aki egy ideig még próbált utolérni (esküszöm nem intettem be, pedig nagyon gondolkoztam rajta), de egy körforgalom előtt én még befértem egy bálázógépet vontató traki elé, ő meg nem. Így járt. Gyepes agyúak szekálásából jeles :D.

       Egész úton fehérvár felé vigyorogtam, mert bár nem mentem gyorsan - más motorja, ráadásul ismeretlen is - és élveztem az utat. Mikor visszaértem az albiba, lejelentkeztem Dinámnál, majd engedélyt kaptam, hogy mehetek a motorral még bóklászni. :) Ez jó. Pisifutam, majd ki a motorhoz és irány tovább. Első utam Csór felé ment (8-as főút, 2x2 sáv, megengedett sebesség max. 110), ahol a falut megkerülése után szépen visszafordultam (nem volt hangulatom palotára menni). Itt elkezdett hörögni a motor, ami anno a Zéxeremhez hasonlóan rögtön tudtam, hogy miért van. Elfogyott a benzin... Aha. Nagy fenéket. Még Siófokon teletankoltam, így megállás után jöttem rá, hogy a srác mikor magyarázta, hogy így tartalék, ígyizé, úgyizé, úgyizén hagyta... Tehát, benzincsap Primary-ra és rögtön visszatért a motorba az élet. Mondjuk gyanús a dolog, de szerintem csak hótmocskos a benzinszűrő és az okozta a galiba. Másik esélyes - szerintem szintén a benzinszűrő - hogy úgy látom, levegő van benne. Namost, nem tudom, hogy ott szabad-e ilyetén dolgokat művelnie, úgyhogy ez mégtovábbi kutakodást eredményez. Sebaj. Motor hörög, brummog és megy. Szépen, mint csillagok az égen. Oké. Csór - Fehérvár letudva, idő: 12:50. Oké, zuhi, majd északnak Lovasberény felé. (szép kanyargós utak ;) ). Ott megálltam, valami szétbombázott ex-kastélynál, egy cigi elszív és irány meló. Most itt tartok. :) Szóval jó a mai nap. Azt hiszem, minnyá kimegyek és lecsekkolom a motort, nehogy valami gond legyen vele. :)

    Holnap reggel pest és végre elérkezik - lassan - az én időm is. Egy 750-es Zx7r-t nézünk meg a lányokkal, majd irány lakást festeni. :) Remélem jó móka lesz. De erről majd legközelebb. :)))))



A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr5518655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása