Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

NHL

2008.05.29. 18:09 | McBlade | Szólj hozzá!

    Ma kaptam egy levelet - van ilyen, sokmindenkivel előfordul :) - hogy szerintem ki fogja nyerni az idei Stanley kupát. (NHL network online subscriber vagyok :) ). Aki ismer, tudja a választ, aki nem, annak elárulom. Detroit. :) Mimás. :) Ha valaki nem tudná, akkor azért segítek. Bent vannak a rájátszásban és igencsak van rá esélyük, hogy megnyerik. Már csak a Pittsburghi linuxosokat... izé Pingvineket kell megverni és nem lesz gond. :) Erről mondjuk eszembe jut, hogy 1000 éve, mikor még az NHL 98-2002-3 volt a menő, Dzsekával feszt azt toltuk éjszakákba nyúlóan. Bár ő a Philadelphia-nak drukkolt, de sebaj. :) Szóval NHL. Találtam is egy videót. Aranyos. Pörgős játék. Bár a végén kicsit elgondolkodtam, hogy jó évadot nézek-e mert Oszi (Osgood) állt a kapuban... úgyhogy nem tudom. Azt hittem Hasek véd a Detroitnak. Hm. Mindegy.


Szóval. Ezért NHL. :)

GAME / DATE TIME
VS.  TV NETWORK / RADIO
RESULT
Game 1: Sat, May 24 8:00 PM PIT at DET     CBC, RDS, NHL Radio DET 4, PIT 0
Game 2: Mon, May 26 8:00 PM PIT at DET     CBC, RDS, NHL Radio DET 3, PIT 0
Game 3: Wed, May 28 8:00 PM DET at PIT     NBC, CBC, RDS, NHL Radio PIT 3, DET 2
Game 4: Sat, May 31 8:00 PM DET at PIT     NBC, CBC, RDS, NHL Radio  
Game 5: Mon, June 2 8:00 PM PIT at DET     NBC, CBC, RDS, NHL Radio  
Game 6: Wed, June 4 * 8:00 PM DET at PIT     NBC, CBC, RDS, NHL Radio  
Game 7: Sat, June 7 * 8:00 PM PIT at DET     NBC, CBC, RDS, NHL Radio  
         

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr12493818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása