Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

ma este

2008.05.20. 23:50 | McBlade | Szólj hozzá!

Na. Ma este zárógondolat. A mai nap kifejezetten ocsmányul indult, volt vagy 4 lebaszás manageri szinten, tegnap este lerohadt az egerem - szerintem éhenhalt - meg Dinával is kicsit összeakadtunk, de szerencsére ő türelmesebb, mint én ... :)

A délután már kicsit jobban ment, a meló vége felé már ontottam magamból a zsibbasztó hülyeségeket a kollegákra. Meló után egér hangfal és billentyűzet - hosszabbító kábel vásárlása, beüzemelése és alvás. Most, hogy ismét több órás MSN beszélgetés után vagyok, már egész jó a hangulatom. :) Bár, szegény Dina egy kicsit beszólt, de miután elmondtam neki, hogy sok mindennel lehet basztatni, de a tánccal nem, lenyugodtak a kedélyek.

    Történt ugyanis, hogy jó szokásunkhoz híven youtube-os videókat küldözgettünk egymásnak, ezt- meg ezt mennyire imádom felkiálltással és én előkaptam a számomra egyik nagyon kedveset...




Ezt. Azóta imádom, mióta a fősulis valétán erre is táncoltunk. Imádom a számot... :) főleg a... na, minnyá jön...2:35 -nél. Erre táncoltunk :) Ja, remélem mindenki látja a párhuzamot Travoltával. :D Világos színű kabrió :))))))

Na, szóval el kezdett szekállni, hogy Travoltához hasonlítgatom magam. Oké, nem vagyok egy Travolta sem kinézetben, sem tánctudásban, de akkor is... Táncoltam egy pár szalagavatón, gólyabálon, valétán... és szerettem is csinálni és állítólag jól is ment. Akkor miért kell ilyesmivel basztatni??? :(

Na, mindegy. :) Villámlik :S
Megbeszéltük, nincs harag. :) Majd keresek minnyá - holnap - egy pár táncos fotót, hadd vigyorogjon rajtam az a pár ember, aki olvas :)

Na, most feladom. Mert elzsibbadt a seggem az egy lélegzetre írott nagymennyiSEGGŰ -hehe- szövegtől. :) Meg álmos is vagyok, annak ellenére, hogy Zsolt.
Pááá.

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr52479697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása