Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

Motoros balhé.

2008.05.08. 19:52 | McBlade | Szólj hozzá!

Bár a netem nem örül nekem, de úgy döntöttem, ezt még idelököm. Találtam egy brutál videót. Shinya Nakano 320-nál esett. A kawája egy szemét dög volt és bántani akarta (vmi technikai hiba volt). Namost. A srác, ha jól tudom, túlélte... Ugyanez, közúton, egyszálpóló-strandpapucs... Hm? Megvan. Na, EZÉRT kell a motoros cucc.

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr79460380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása