Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

03/06/08

2008.06.03. 07:22 | McBlade | Szólj hozzá!

    Jóreggelt :)

    Na. Ez egy szép nap. Még nem tudom miért, de biztos az. Mondjuk reggel pofánlőttem volna azt a rohadt madarat, aki kb 4 órakor rákezdett a bináris pittyegésére és amíg az albiban voltam, nem is hagyta abba... Fulladna meg.

    Amint látszik, tovább finomítgattam a blogot. :) A travian számláló után már oldalnézelődő-számlálót is beizzítottam, sőt még egy órát is kerítettem. Tök büszke vagyok magamra. (ehhez hozzátartozik, hogy a legtöbb időt (1 perc) az vette el, amíg kiválasztottam, milyen órát is szeretnék a bal oldalra aplikálni. Utánna egy másolás, beillesztés és már megy is a huncutság. :)

    Tegnap, az egyik kollegától kaptam egy linket. A linken egy indiai tartományban élő hajó-bontó munkásokat mutattak be. Hááát. Szerintem a mad max-es vízértölünk, mocskosak vagyunk ésatöbbi ésatöbbi emberek, ezekhez képest egy 5 csillagos szállodában élnek. Bakker. A világ minden pontjáról hordanak oda hajókat, amiket kézi erővel (kalapács max.) bontanak szét. Biztonsági előírások nuku, csak a fémhulladék (ami ismerve pl. a tankerhajók méretét) eleve nem kicsi, mindenütt. Legtöbbjüknek cipője sincs. Napi 1,5 ! dollárért dolgoznak... És ami meglepett, hogy a fotók amik készültek róluk... Igaz, hogy mocskosak, igaz, hogy "isten keze és a végzet" közöttük jár... de a legtöbb fotón mosolyognak. Egy 144.000 négyzetkilóméteres tartományban (1,5 Magyarország), laknak 144 millióan (14 Magyarország). Víz, villany, fűtés, wc nuku. 12 laknak átlag egy kis házban. A földön, az asztalon meg amit érnek, azon alszanak...Félelmetes. Én meg itt nyávogok, hogy jön a hátamra a hideg. Ki is megyek a melegre, mert még megfázok.
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr100500630

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása