Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

Másnaposan... :)

2008.05.18. 11:55 | McBlade | Szólj hozzá!

    Fúúú tegnap nagyon szétestem. :) Pedig nem ittunk sokat. Tényleg nem, Összesen, vagy 2-3 sör volt talán, meg vagy 3x 3 cent mézesmustáros pálinka, meg valami Hubertus, amit Szabina hozott... :) Ennyi. De, hogy olyan szinten omlás volt nálam, hogy leginkább csak Jedi-pawaból játszottam, mert látni nem láttam, az kész. De valami nem volt jó. Nem csak az, hogy kicsit elveszettnek éreztem magam, hanem úgy az alaphangulat is kicsit leült a végére. Nem tudom, nem hiszem, hogy én csináltam volna valamit, ami miatt így alakult... Csak fura volt na.

    Tegnap kértem egy pár számot a zenegéptől, aki jófej ... megvan... Én voltam. Tudom már. Lebasztam öcsémet... AKkor viszont velem volt a gáz. :(

    Hm... Kár. Ehh.

    Ezt hallgatom most, miközben a faluimat igazgatom és készülődök enni. Kicsit még zúg a fejem, de nem lesz gond. Még egy cigi, meg egy fél energiaital, egy kis rakottkrumpli (nyami-nyami) és minden a helyén lesz.:)

   

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr50475158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása