Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

15/08/08 - péntek

2008.08.15. 09:12 | McBlade | Szólj hozzá!

Jó kedvem van. Úgyhogy írok. :) A fenti zene szól most, ez is fenntartja a hangulatom. Várom a mai napot (mármint, hogy vége legyen a melónak). Hosszú napok óta nem látott Párocskámmal találkozom, bár nem sokáig és új másik szerelmemmel fogok hosszú órákat eltölteni. :)

 


Bár ez a fotó nem az én kis szépségemről készült és a színe se passzol, sőt, lehet, hogy még az évjárat, de so-so alapon ilyen az enyém is. (Mielőtt valaki valami csúnya dolgot képzelne, hogy esetleg "rosszalkodni fogok" és még úgymond be is jelentem :)"

Hát nem. Ismét 10 km-nél többet fogunk gurulni és ez jó. Végre kipróbálhatom a túradobozt, ami a motorhoz van. Ez is jó. Az viszont nem, hogy állítólag esni fog. Ahhoz most nincs sok kedvem. :)

 

A zenét loopoltatom. Szerintem ez ma már így is marad. A hét elején kinézett 2x 1G ramot is sikeresen bebizniszeltem. Kíváncsi vagyok, a gépem - az a kis drága - mit szól hozzá. 7000 forint kajajegyben szerintem nem olyan nagy érvágás egy kis "okosodáshoz" :)

Meg egyébként is. Ez az első lépés a 33 nap múlva bekövetkező, mindent elborító világmegváltáshoz. (Warhammer online megjelenése) :) A tavaly bebótolt fél giga ram már nem elég hozzá. Hát, ha mukodj a memória, akkor ez a kis "plusz" elég lesz megint egy ideig :)

Más.

Tegnap. 2 nappal ezelőtt sikeresen összeheggesztettem a gépemre az NFSU2-t (én mondjuk mindíg hozzáteszek egy next challengers second edition alfa competition -t, mert már a sokadik bőr arról, hogy hogyan kell számítógépen gyorsan menni by need for speed. ) Szóval. 2 napja délután-esténként ezzel ütöm el az időt. Sikerült is szerintem az egyik legnehezebb fokozatra belőni (hard :D) egy kis kipörgésgátló kikapcsolással és kézi váltóval. Aki játszott már valaha autós játékkal tudja, hogy ez a felállás billentyűzetről kellően beteg, hisz a billentyűzet bináris. Vagy be van nyomva, vagy nincs... Pont mint én :DDDDDD Szóval, nincs félgáz, vagy ilyesmi. A kezdő Nissan 240SX is, mindenféle tuning nélkül olyan szépen forgatta a seggét (tudtommal elsőkerékhajtányos az autó, de lehet, hogy tévedek), hogy bódottá. Na. 2 napig szívtam. Bár a régi önmagamhoz képest egész jól ment, nem csapkodtam a billentyűzetet, vagy ilyesmi. Szóval. Ott volt az SX. So-so. De valami szebb-jobb kellett. Úgyhogy a játék előre haladtával összeszedtem egy kisebb zsét (kb 12.000 dolcsi) és elmentem a bótba. Vettem valami nagyobbat. Valami V6-os. Asszem Toyota Corolla, de nem vagyok benne biztos. Szóval. Alapgép megfog. Elgurul a performance szervízbe és az elért / elérhető legjobb cuccot belelöktem a kocsiba. Aztán még maradt, kb 2000 dolcsi úgyhogy szoknya, kötény, küszöb és szárnycsere. Játék. HÁÁÁÁÁÁT. A korábban sokat szidott Ford Mustangokat is erőből toltam le az útról. Szóval jó kis gép. Ahogy haladt előre az idő (és elfogyott a söröm) úgy szépült a kocsi is. Mikor már összejött valami 4-5.000 dolcsi ( a kocsi közben a legfrissebb tuningokat folyamatosan kapta) és megnyertem, hogy lehet A3-as audim, elgurultam, hogy beszerzek egyet. Gondoltam a "jó" géppel szétnyerem magam és az új szerzeményre költöm. Aha. Ez úgy nézett ki, hogy boltba be, audit elhoz... Valószínűleg itt a gép egy korábban nem látott kérdést dobott be, amire én a "persze-persze" enter-entert nyomtam be. Audi megfog, garázsba bevisz. Még egy utolsó ellenőrzés a "kincsemre"... és nincs... Valószínűleg a 2 kérdés az volt. LECSERÉLED EZT A TÁPOS DÖGÖT egy gyári audira... Úgyhogy ennyi. Most van egy ténylegesen használhatatlan gyári audim és nincs meg a csiricsáré menő V6-osom :( Lehet, (sőt gyanítom, hogy ez lesz) hogy újrakezdem az egészet és nem a szokásos McBlade néven, hanem valami Hello Kitty vagy mittudomén. Az összes kocsim rózsaszín lesz. Ha esetleg lesz valami csini autó benne megmutatom.

Na, hirtelen ennyi. Szóval elbénáztam a 3 v. 4 csillagos gyönörűséget. :S

 

Nem baj. The sun is shining... :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr80616792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása