Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

Sirok után

2008.07.28. 08:13 | McBlade | 2 komment

Meló. Sirok után. Tanulságos volt a hétvége, több szempontból is. Az egyik dolog, hogy bár minden elismerésem azoké az embereké, akik egy enduróval / cross géppel / quaddal mászkálnak, mert ritka kényelmetlen egy jószág, de a hétvége során kiváltották (jópáran) az ellenszenvem, így mostantól a nemannyira csípem őket kategóriába kerültek. Ennyi idióta crossmotorost, mint a hétvégén, még sosem láttam.

Az, hogy némelyik képes nekirongyolni egy 100 méter magas, kitudja milyen meredekségű siratófalnak mindenképpen az elismerés netovábbja (oké, a Mercédesz és a másik csajszi ugyanez négyzetesen), de az, hogy egy sörsátor bejáratához, kipufogóval befelé megáll és üvölteti a motort, nem kifejezetten jópont. Az, hogy képes egy vízzel teli sárpatakba bemászni és azzal szórakoztatni a népet, hogy, hogy borul fel és mászik ki az jópont, de az, hogy olyan helyen szaggat xtucat km / órával ahol más esetleg fekszik, megy, bármit csinál annyira nem vicces. Főleg, ha délután 2-től hajnali 3-4 óráig körbe körbe mászkál a kempingben.

 

A hétvége egyébként nekem nagyon tetszett. Motoroztunk, felvonultunk, ittunk, nőket néztünk (kerestük a legrondább nőt a találkozón, de hivatalos eredmény nem született). Szóval volt minden. :) Bár szívem szerint az István a király by társulat kihagytam volna a rendezvény programjából. Annál még a Pokolgépet is jobban értékeltem, pedig azt se csípem, de hangulatilag jobban passzolt oda, mint ez a szörnyűség. Sebaj.

Sok érdekes motort és dolgot láttunk, fényképek készültek - épp most hekkelek egy photoblogot a motoros találkozókról - kiállításokról - megmozdulásokról, amin az elmúlt 7 - 8 évben résztvettünk és van róla fénykép (régebben ezt az mcblade.uw.hu oldalra tettem fel, de ez egyszerűbbnek és könnyebben kezelhetőnek tűnik), linket majd berakom valahova oldalra.

 

Hirtelen ennyi. Majd később folytatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr16588885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilexa verseny nyertese... Vagy vesztese?! · http://toustain.atw.hu 2008.08.06. 09:25:49

56°-os volt a siratófal, és 100,4 méter hosszú a Stray Dogs MC rendezői szerint. Egyébként elolvastam a siratófal szabályzatát, és szerintem lesd meg ezt: toustain.freeblog.hu/files/sirok_siratofal.jpg

McBlade 2008.08.08. 15:31:38

Meg fogsz lepődni. :) Olvastam. A fok ténylegesen szerintem nem lehet végig 56°-os, hisz az alja alig-valami, a teteje meg már majdnem 90°-os. :) Akkor ez csak egy átlagolás? :)
süti beállítások módosítása