Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

szerda - avagy a pandák itt élnek közöttünk

2008.07.16. 08:32 | McBlade | Szólj hozzá!

Azt hiszem már kezdem unni a mai napot, pedig még csak 3 órája vagyok ébren. Ma valahogy semmi sem akar úgy mukodni ahogy kellene. Reggel sikeresen elaludtam (oké. aki hajnali fél 3-ig menedzserkedik - újrakezdtem, most jók vagyunk [hogy nem nyúltam a formációhoz egész jó a csapat], majd délután meglátjuk), és kb egy fél órával ezelőtt Éva írt egy sms-t, hogy levontak tőle az én hitelkártyám miatt 15.000-et. Szar ügy. Én már megtettem, amit tudtam, oldja meg. Elegem van már, hogy mindenért én vagyok a hibás. Egyébként is, múlt hónap végén, mikor kint voltam palotán, adtam neki 15.000-et (állítólag a netre még annyi volt, amikor megszüntettem). Nabumm. Ott vagyunk egállban. Tehet egy szívességet. Most már elég volt a jófejségből. Eddig is hülyére voltam véve (huhh, jó kis fogalmazás), de már kezdem rohadtul unni. Mindegy. Kíváncsi vagyok, a mai nap még mit hoz... Lassan elvonszolom fáradt testem a kajáldába, hátha ott is elb.sznak valamit. :)

 

Tegnap, kollegával hazafelé menet kiértékeltük az egyik totalcar-os cikket ( Fiat panda, Kia i10 (vagy mi) meg a suzuki splash összehasonlítása), amiből rájöttünk, hogy a fiat pandák eléggé ritkák. Legalábbis heti rendszerességgel nem látni túl sokat belül, mondjuk pl. a suzuki stifftekhez képest. Természetesen mikor oda jutottunk a beszélgetésben, hogy nem nagyon látni pandákat, szemből rögtön jött is egy, csak, hogy ne legyen igazunk :) Szóval kijelenthetem. A PANDÁK ITT VANNAK KÖZTÜNK! :D

 

- egyébként ma is láttam már egyet :) -

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr31570449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása