Harmincadikiksz

Rólam szól, nekem, gondolatok, hogy ne a buci fejemben legyenek :) by McBlade

Aláírás

SW - a klónok háborúja

Ha rákattintasz a F1-es csapatom kap egy kis aprópénzt!

08/06/03 óta ennyien néztek meg:

A csodálatos C30

2008.05.28. 21:08 | McBlade | Szólj hozzá!

    Kicsit felbasztam az agyam. Najó. Olyan nálam nincs. Szóval fel vagyok baszva. Kollega rettentően nyomja - nem most kezdte, de általában ez a téma -, hogy a volvo így úgy amúgy. Szóval, felmerült, hogy a c30-as volvo mekkora újítás, meg micsoda egyedi dizájn,  (szerintem egy ótvaros szardarab, de mindegy) meg ilyenek... Nos. Ha az ember jobban körbejárja ezt a full egyedi dizájnos skandinávnak csúfolt járműt, feltűnik néhány ismerős vonás. (az eleje egyenvolvo, nem érdekes)... de nézzük csak az egész autót!

Na. Az egész ótvaros kocsi, állítólag legdizájnosabb, legegyedibb pontját látjuk. Aha... Nézzük csak az alatta lévő képet!









A lámpát leszámítva - ami szintén egyenvolvo - az egész segge egy az egyben ugyanaz... Nézzük csak a többi képet!

Fúúú. Micsoda egyedi vonalak. Szarszemét banda. Ehh. Ennyi. Kimérgelődtem magam.

/spit


(most meg még ezt a rohadt bejegyzést se úgy csinálja meg, ahogy én akarom...ÁHH!)









A bejegyzés trackback címe:

https://mcblade.blog.hu/api/trackback/id/tr37492480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása